reklama

Odpusť mi...

Táto báseň je pre niekoho, koho z celého srdca milujem...a chcem mu len povedať jedno veľké PREPÁČ...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Moja láska zahorí večne, plameňom s farbou zlatistou, ale aj vosk sviečky raz stečie, ale ja navždy budem na Tebe závislou...
Moja láska zahorí večne, plameňom s farbou zlatistou, ale aj vosk sviečky raz stečie, ale ja navždy budem na Tebe závislou... 

Odpusť mi, schybila som...

si pre mňa dňom,

si pre mňa nocou,

si pre mňa nádej,

si mi pomocou.

Odpusť mi, zradila som...

Ty si mi veril,

Ty si ma ľúbil,

Ty si ma vzkriesil,

samotu zhubil.

Odpusť mi, sklamala som...

máš právo neveriť,

máš právo zriecť sa,

máš právo pohrdnúť,

za mnou neobzrieť sa.

Odpusť mi, zničila som...

predstavy nášho krásneho raja,

rosou skropených ranných chvíl,

plachú lásku z minulého mája,

spomienky nežné, ako tance víl.

Odpusť mi, milujem Ťa...

si mojim ôsmim smrteľným hriechom,

si mojou temnou svätyňou,

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

si mojim pánom na veky vekov,

ja som Tvojou hriešnou i nevinnou.

Láska nás navždy spája,

chyby kruto rozdeľujú,

prosím nech sme do smrti tí dvaja,

čo krásy sveta spolu objavujú...

Odpusť mi...

Tatiana Števová

Tatiana Števová

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študentka osemročného gymnázia, čo vidí veci svojským pohľadom a nemieni ticho stáť v úzadí davu... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu