reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Tatiana Števová

Tatiana Števová

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študentka osemročného gymnázia, čo vidí veci svojským pohľadom a nemieni ticho stáť v úzadí davu... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Zbohom, Adam!

Tatiana Števová

Zbohom, Adam!

Ty si si to nezaslúžil. Nebolo to fér. Nemohol si sa ani rozlúčiť. Ale stále si s nami. V spomienkach...Zbohom Adam, nech si kdekoľvek.

  • 16. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 418x
  • 6
Keď tu nie si...

Tatiana Števová

Keď tu nie si...

Také krátke dačo...pre niekoho nič, ale pre mňa skoro všetko...

  • 30. jan 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 106x
  • 2
Odpusť mi...

Tatiana Števová

Odpusť mi...

Táto báseň je pre niekoho, koho z celého srdca milujem...a chcem mu len povedať jedno veľké PREPÁČ...

  • 19. jan 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 177x
  • 0
Nejako bolo, nejak bude alebo Nový rok je za nami:)

Tatiana Števová

Nejako bolo, nejak bude alebo Nový rok je za nami:)

Mami čauko! Prosím ťa prídeš pre nás o druhej k Malej scéne? Dobre, pa! Tak toto boli moje novoročné slová asi hodinu po slávnostnom prípitku. Ja s manželom a kolegami z kapely sme sa vybrali osláviť Nový rok do Starého mesta, ale to sme nevedeli, ako to všetko dopadne...

  • 13. jan 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 082x
  • 4
reklama
SkryťZatvoriť reklamu